2012. március 16., péntek

Kicsit jobb

Oké, egy kicsit jobban vagyok, mint délelőtt. Bár még a gyomrom és a mellkasom nem az igazi. De az is javulni fog idővel. Páromék ma este felhívják mind a két külföldi telefonszámot a munkahirdetés miatt. Kíváncsi leszek. Valaminek most már muszáj összejönni! Olyan egyszerűen nem létezik, hogy két éve semmiféle hivatalosan bejelentett munka nincs! 
ÖSSZE KELL JÖNNIE! MEGÉRDEMELJÜK!

Este találkozom Kitti barátnőmmel egy Arabesca nevű török teázóban. Talán kicsit megnyugszom tőle. Ő is mindig jó hatással van rám.

Nem tudom, hogy párom ma este még velem alszik-e. Vagy mától valóban elkezdjük a különalvást, hogy ne érjen sokkszerűen áprilisban, ha addig sem jön össze semmi. Én azért bízom a Sorsban. Ennyire nem bánhat velünk mostohán. Az ember boldogságra született. Eleve erre van teremtve! Isten megadja a lehetőséget mindenhez. Az már rajtunk múlik, hogy miként élünk vele. Én a párom orra alá dugtam az újságot és még a tanárunkkal is megbeszéltem, hogy ma biztosan felhívják a megadott kapcsolattartókat. Legalább a semminél többet tettünk, és nem a sült galambot várjuk.

Feszültséglevezetésként több tippet is kaptam, főként tőled Silver Moon. :-) Köszönöm. Csábítóan hangzik a tányértörés. Az üvöltözés is. Bár elképzelhető, hogy amilyen szerencsétlen vagyok, biztosan meghallaná valaki, és kihívná rám a muszáj kabátosokat. És bevallom, a fehér nem az én színem, az a szabástípus pedig nem áll túl jól! Főként, ha keresztben hátra van kötve a két karom! :-)
 De arra gondoltam, mivel itt a jó idő, felhúzom a Puma sportcipőm, az jó könnyű, valami laza "játszó ruhát", a fülembe az MP3, és elmegyek futni hátra a rétre és a víztározó területére. Az egy viszonylag hosszabb táv. Utoljára 16 évesen futottam arra. Akkoriban a fogyás volt a cél. Eléggé súlyos voltam és elpuhult. Akkoriban hagytam abba a versenyszerű kosarazást és estem depresszióba, ami folytán ettem és ettem, főként édességet, a kilók pedig rohamosan ugráltak fel rám. A futás segített az ellenük való küzdelemben, és segített kimászni a depresszióból, mert kiadtam a keserűségem és középiskolában felgyülemlett feszültségem  és a mozgás endorfint termelt! Boldogabb és elégedettebb voltam. 

Talán ebben a helyzetben is jó lesz. És a napi mozgásom is meg lesz ezzel.
Még egyszer köszönöm a tippeket. Ha esetleg van még hasonló a tarsolyotokban, szívesen fogadom!
Most a legfontosabb a pozitív, egészséges gondolkodás. Ezért is cseréltem le a képet a blogon erre a kis aranyos "Pozitív vagyok!"  feliratra. Igyekszem megfogadni!!! :-)

Szép estét!

Joyo  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...