2012. június 6., szerda

Izomláz és okostelefon

Három napja edzek, s azóta kúszok-mászok az izomláztól! Valóban jó ez a közedzés, amit a gép mellé adtak CD-n. Mindent megdolgoztat. Szerintem nincs olyan izomcsoportom, ami ne fájna valamilyen módon. :-) Igazából nem akarok panaszkodni, így jár az, aki ülő életmódot folytat, főként a számítógép előtt gubbasztva. De éppen, hogy ezen akarok változtatni. ismeritek a szokott szöveget: "Mostantól egészségesebb életmódot fogok folytatni, esküszöm!" Tudjátok mit... most inkább nem ígérgetek. Csinálom-csinálom-csinálom... aztán majd alakul. Azért kíváncsi leszek a hétvégi mérésekre. Milyen hamar és miként látszódik meg a változás. 
Amúgy is igényli a testem :-)

Tegnap az új telefonommal ismerkedtem. Kicsit behatóbban, mint szoktam, ugyanis a Centrál Caféban volt szabad wifi hálózat, és kicsit barangoltam az ingyenes alkalmazások között. Sok érdekes dolgot találtam, néhányat le is töltöttem a készülékre. Nem hiába jelentettem ki, hogy nekem azért jó az okos telefon, mert egy készülékben minden, az egész életem velem van. Nem, nem azért, mert okosabb, mint én! Habár... ki tudja.
 Egyszerre lapul a táskámban fényképezőgép, kamera, ébresztőóra, határidőnapló, ciklusnaptár,játékok, képszerkesztők, sebességmérő, iránytű, GPS... és még néhány dolgot belezsúfolok... ^^

Mostanában senki sem hallat magáról. Talán sok a munka vagy pihenni mentetek. De persze az is lehet, hogy egyszerűen csak olyanok a mostani bejegyzéseim, amik nem igényelnek hozzászólásokat, mert semmiben sem kell észhez téríteni :-) Tudom, hogy a karácsonyi blog témája még nagyon-nagyon-nagyon-nagyon távoli dolog. Csak egy kérdés volt, hogy vajon ugyan ebbe a blogba jelentessem meg a bejegyzéseket, vagy készítsek egy új aktuális blogot hozzá. Párom szerint, aki szeretetteljesen megsimogatta a buksimat (kis aranyos már a karácsonyon gondolkodik) arckifejezéssel, jobb volna külön naplót indítani. Akkor viszont kell is az a négy és fél hónap, hogy felkészüljek HTML-ből, hogy teljesen ünnepi külsőt kölcsönözzek a blognak. Ugyanis fogalmam sincs, hogy miként lehet saját sablont feltölteni ide a Bloggere, vagy bárhová máshová... még a címet sem tudom olyan klasszul megszerkeszteni, mint másoknál látom. Nagyon profik! Az új telefonnal jobb képeket és videókat készítek, mint a régivel. Így kicsit bővíthetem a blog repertoárját a későbbiekben. Kíváncsi leszek, hogy a régi olvasóim rátalálnak-e. Végül is... ha a régi helyre ugyan úgy beillesztek egy linket, mint ezzel a bloggal kapcsolatban... talán rám lelnek. Régen szerették. Négy éve szerkesztem azt az oldalt. De mivel itt jobbak a feltételek, átköltöztetem azt is. :-)

Tudom, még mindig korai erről beszélni. De világ életemben rajongtam az adventi időszakért. Ha gondoljátok kukkantsatok be a régi oldalra... ITT.        

És még valami... újabb kis videó a kismacskákról. Szívet melengető :-)


3 megjegyzés:

  1. Külön blog legyen :)! Én is imádom a karácsonyt és augusztusban mindig olvastam az első bejelentkezésed...bár akkor még nem voltam annyira lelkes, mert én általában mindig augusztus végére időzitem a nyaralásom:D!

    Az okostelefon meg jóóóóóóóóó, nekem kettő is van, igaz az egyik a cégesem, de nekem megkönnyiti az életem...és pl. most is telefonról olvaslak:)!

    Sophie

    VálaszTörlés
  2. Én is külön blogban gondolkodom. Talán nem volna jó összekeverni.
    Örülök, hogy régebben is olvastad, és, hogy jó volt róla a véleményed.
    Én is először a régi munkahelyemen ismerkedtem először okos telefonnal, ami céges volt. Galaxy Minivel. De sokkal jobb érzés, hogy ez most az enyém. Ez a szép Galaxy Ace.Neked milyen van?

    VálaszTörlés
  3. Nekem a magán egy Galaxy Mini, de majd egy S III-at szeretnék venni! A cégesem meg pont az Ace:)!

    Sophie

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...