2012. június 9., szombat

Torna helyett alkotás... bocsánatos dolog

Röstellem, de tegnap kihagytam az edzést. Nem véletlenül természetesen, és semmi sem jött közbe. Bár lustálkodás helyett mentális munkát végeztem... befejeztem egy újabb fejezetet a könyvben. Mondhatni jó cél érdekében mondtam le a tornáról. Persze tudom... jó kifogás sose rossz! Ma igyekszem pótolni a dolgot. Már három napja nem eszem este hat után, reggelente látom is, hogy dekánként szépen megy lejjebb a súlyom, így biztos vagyok benne, hogy nem kimondottan felhalmozódott béltartalomról van szó. Kicsit jobb a kiállásom is, többet  bírok, hamarabb felrohanok a negyedik emeletre a bevásárló szatyrokkal. 
 Nem tudom miként fog alakulni az este. Délután kerti partyra vagyunk hivatalosak, bár ahogy elnézem az időjárást, lehet, hogy el fogja mosni az eső... 
Minden esetre a csípős, vagy fokhagymás csirkecomb meggrillezve, mellé salátával nem tartozik a kimondottan hízlaló dolgok közé, főként, ha nem terhelem meg a gyomrom felesleges szénhidráttal. 
Sokkal jobb a közérzetem is amióta edzem. Ha az időjárás megengedi, esténként kerékpározhatnék a párommal. Egy kis kikapcsolódás. Bár az az érzésem, hogy a napi munka után a drótszamár az, amit utoljára akarna látni :-)
  Mindegy, még alakul. 
 Azért imádkozom minden este, a többi kérés mellett, hogy 23-án, Szombaton lehetőség szerint legyen napos idő és meleg, hogy a születésnapi grill partyt meg tudjuk tartani a barátokkal. Már nagyon várom. Más egyebet nem tervezek, hiszen sosem szoktak a dolgok úgy alakulni, ahogy várjuk. Inkább hagyok mindent a saját medrében folyni. Meglátjuk kik tudnak eljönni, az is ki derül majd, hogy az étel miként sikerül. És persze a hangulat... éppen ezért nem tervezek. Ha csak azt élvezzük, hogy együtt vagyunk, beszélgetünk, este már kellő hangulatban táncolunk, miközben parázslik a tűz és égnek a kerti fáklyák... akkor még akár jól is alakulhat. A tavalyi bulit sem szerveztem túl. Megadtam a helyszínt és az időpontot... a többi pedig alakult. És fergetegesen jó lett :-)

Jövő hétvégén a VW Találkozó kerül megrendezésre itt a kempingben. Terveztük, hogy felmegyünk, sátrat verünk, készítünk valami szabadtéri ételt. Kíváncsi leszek. Pár éve már nem voltam fent :-) Majd írok. De addig még rengeteg minden történhet :-)


Legyen nagyon szép hétvégétek :-)
 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az alkotás úton van :-) Szépen haladok. Feletettem egy újabb fejezetet :-) De már jócskán előre szaladtam... szerencsére. Remélem ez az újabb is tetszeni fog...szegény Magdának nagy sokkokat tartogatok... :-D Nem vagyok picit szadista?

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...