2012. június 4., hétfő

Vegyes témák

A Leg Magic mellett más mozgásforma is vonz. Nem pont az alakformálás miatt. Sokkal inkább azért, mert kitűnő módja bennem dühöngő vadállatként őrjöngő agresszió levezetésének. Régebben jártam fitbox edzésre. Isteni jó volt, bár néha a kézfejemen lévő ízületek bánták, mert túlon-túl is elkapott a hév. Úgy püföltem a 150 cm-es zsákot, hogy az edzőnek kellett rám szólnia, hogy álljak le. Túlságosan is sok bennem az elfojtott feszültség, stressz és agresszió. Ám Erikában tavaly abba hagytuk. Ő még egy darabig járt. De nélkülem már nem szeretett volna...
 Nekem viszont hiányzik a verekedés. Tetszenek a küzdősportok, de mivel másnak eszem ágában sincs ártani, a leges legjobb megoldás a boksz. Korábban jártam már más ügyből kifolyólag a Hervis-ben. Láttam ott egy 150 cm magas, kellő szélességű, fekete műbőr zsákot. 20.000 Ft volt. Viszonylag jó árban van, mert később keresgéltem az aukciós oldalakon, de ha a postaköltséget is beleszámolom, vagy a  benzinköltséget... akkor is olcsóbban kijövök, ha ott megvásárolom az Alpha parkban. Plusz egy pár zsákolókesztyűt. A születésnapom után be is szerzem. Az már kevesebb, mint három hét. :-) Addig is húzom a lábgépet.

Közbe-közbe tervezgetem a születésnapi hússütést. A vendéglista készen van. Már csak egyeztetni kell a rajta szereplő emberekkel, hogy biztosan el tudnak-e jönni. A garázs előtti részen állítjuk fel a két party sátrat, távolabb lobog majd a tűz, két nappal korábban bepácoljuk a húsokat, krumpli pucolás, kockázás, Erikával aznap frissel elkészítjük a salátát. Előtte elkészítem az édességet is. Valami finom muffint gondoltam ki, a pontos ízesítést még megálmodom addig, úgy, mint a díszítést :-D Ráadásul már gyűjtjük a zeneszámokat is a bulira. Miután már kellőképpen oldódott a hangulat, elindítjuk a '90-es évek slágereit... remélem mindenki emlékszik az akkori nagyokra ;-) Lesz ott La Bouche - Sweet dreams, By my lover... stb... :-D És kellő pálinka, hogy mindenki pozitívan értékelje őket.

A következő téma, ami a rossz idő miatt kavarog a fejemben, az a Karácsony! Ne, ne nevess ki! :-D Tudom, hogy Június van! Nem is én kezdtem el. hanem az időjárás, mert a 15 fok, az eső, és a virágboltban terjengő szalma és toboz illat miatt teljesen novemberi hangulatban vagyok. És a Mindenszentek elmúltával én már gőzerővel hangolni szoktam az ünnepekre. Tegnap előtt, vagyis Szombat délután a Life Network-ön láttam két műsort, amiben szintén az ünnepi ételeket és díszítéseket taglalták. Nos... én is furcsán néztem, de akkor bizony hét ágra sütött a Napocska odakint. Most viszont majd meg fagyok....
  Igazából azon gondolkodom, hogy amikor majd eljön az ideje, vagyis kezdődik az adventi időszak, külön blogot indítsak a régi "Karácsony-Fanklub, minden, ami Karácsony"  témának, vagy elfér itt is. Ugyanis korábban, ahol blogoltam, ennek külön helye volt. Amolyan idény jellegű blog. Szerették. Volt akinek sok ötletet adott, és boldoggá tett, hogy vannak más fanatikusok is, nem csak én :-) ha gondoljátok a jobb oldali panelek egyikén ott van a link. Bele tudtok olvasni, ha érdekel. 

Amint haza értem, feltöltök egy újabb fejezetet. Kíváncsi volnék a véleményetekre. Szerintetek jól és fordulatosan alakul a történet?

Szép napot!

Joyo           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...