2012. július 17., kedd

A nyaralás

Sziasztok!

Ismét munkába álltam a virágboltban így a nyaralás után. Nem is tudom miként fogalmazzam meg. Nagyon régen nem voltam már három napnál tovább szabadságon, így kicsit furcsa is volt. Három és fél nap Dobogókőn... minden egyes nap túráztunk. Jártunk a Vadálló (Vádoló) köveknél, mégpedig szinte a végelgyengülésig... aznap 20 kilométert tettünk meg, hegyen-völgyön, köveken, meredélyen, sziklákon és gyökereken megtámaszkodva. Igazi amazonnak érzetem magam, bár az utolsó három kilométeren már úgy mentünk felfelé a településig, akár a robotok. Ego nélkül!

Másik napon a Holdvilág (Holtvilág) árokban kirándultunk. Azt sem említeném a könnyű séták között. Ott is sziklákon és meredélyeken másztunk, darazsak kergettek, barlangban jártunk, tíz méteres létrán ereszkedtünk alá az árok közepén, forrásból ittunk... :-) Nagyon élveztem. 

Utolsó napon megtekintettük a Pilisszántónál lévő Pilis keresztjét és a Nagyboldogasszony kápolnát. 

Még rendet tettünk a szálláson, majd délután útnak indultunk Balatonlelle felé. Amikor megérkeztünk, még szikrázó napsütés fogadott bennünket, estére azonban, amikor sétálni mentünk, megérkezett a lehűlés. Ideges voltam tőle. Bántott, mert amíg Dobogókőn tartózkodtunk, addig szikrázó napsütés, kánikula, 33 fok volt. Balatonon pedig 23-25! Kész voltam. napozni akartam, Balatonban úszni, nyári ruhában, nőiesen flangálni. Szombaton ugyan volt minderre lehetőség, de csupán egyetlen napon. Akkor sikeresen leégtem. És megtettem olyan dolgot is, amiről azt hittem sosem fogom. Huncutkodtam a Balatonban... ^^

Vasárnap szedelőzködtünk. Még megálltunk enni Keszthelyen. Sikerült is meghűlnöm ismételten :-)

Hétfőn még nem nyitottunk ki. Szépen rendbe szedtem a boltot, feltöltöttük áruval. Este családállításra mentünk anyuval. Nagyon érdekes, érzelemdús, ugyan akkor nagyon jó élmény volt. Én nem állíttattam, csak segítő voltam, de ugyan úgy üvöltve sírtam, könnyesre nevettem magam, mintha a magam blokkjait oldottam volna fel. Augusztus 6-án nekem is lesz lehetőségem az állításra. Utána szeretnék nézni egy nagyon összetett dolognak, ami évek óta hátráltat, fájdalmat okoz mind fizikai mind lelki szinten. Remélem sikerül kideríteni az okát és feloldani...

Ma találkozom Erikával. Már nagyon hiányzik. Régen nem találkoztunk és csak SMS-ben beszélgettünk. Talán segít újra beindítani az írást, mert mióta azt a nagy lélegzetvételű részt kiírtam magamból, nem találom a fonalat! :-(

Legyen nagyon szép napotok!

Búcsúzóul néhány kép:


        

4 megjegyzés:

  1. gyonyoru hely, itt biztos fel lehet toltodni

    VálaszTörlés
  2. Szia Bea! Igen. Fel lehet töltődni,de nagyon sok lelki dolgot beindít. Én sokat sírtam a túrák során... Dobogókő és a Pilis már csak ilyen :-)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű helyen voltatok:)! Hiányzott ám az írásod :)!
    A huncutkodás meg jó dolog (én is megtettem már:P) a Balcsiban...!

    Mi az az a családállítás?

    Sophie

    VálaszTörlés
  4. Igen, nagyon nagyon szép volt. Mindig visszamennék a Pilisbe, mert rengeteg olyan hely van, amit még nem fedeztünk fel. Csak kicsit hűvösebb időjárásban.... a vállaim leégtek teljesen.
    Szerintem a Balatont már a legtöbben kipróbálták ^^
    A családállításról, majd egy külön fejezetet írni fogok, de, ha nagyon érdekel, keress rá úgy, hogy "Hellinger féle családállítás". Komoly cikkek vannak róla :-)

    Nekem is hiányzott már az írás.... de már itt vagyok.

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...