2012. július 29., vasárnap

Tizedik-tizenegyedik nap... jó kis hétvége

Remélem jól telt a hétvégétek! Nekem remekül. :-)
Tegnap befejeztem a hímzést. Szinte egész nap kézimunkáztam, de megérte, mert nagyon szép lett, és szép sikert aratott :-) Holnap ugyan nem biztos, hogy fel tudom venni, mert 25 fok lesz és szelet is jósoltak a madárjósok, de majd reggel kiderül. Maximum fölé veszek egy inget :-)

Délután Brownei-t sütöttem. Megbolondítottam egy kis őszibarackkal. Hmmm... már csak a fele van meg a sütinek ;-) Azt hiszem, hogy megint csak jól sikerült ^^

Íme a felső ^^

A következő projekt egy citromsárga pánt nélküli nyári ruha. Ezt követi a magas szárú fehér tornacipőm :-) Arra bizony nagyon kíváncsi leszek, hogy miként fog sikerülni :-) Párom születésnapjára egy inget, vagy egy pólót szeretnék kihímezni. No persze, neki nem kalocsai mintát, hanem egy stilizált Fehér Sólyom motívumot szeretnék kihímezni. Azon még gondolkodom, hogy póló vagy ing legyen-e a ruhadarab.... de addig van még 27 napom :-)
Ki szeretném hímezni az egyik hosszú szabású farmerkabátomat is. Azt szerintem édesanyám is szívesen hordaná.
Arra rájöttem, hogy a kézimunkázáshoz nagyon, de nagyon sok türelem szükséges! A hímzőfonál négyszer csomósodott össze, abból kétszer Párom oldotta ki, kétszer pedig elvágtam és újra fűztem. De szépen lassan belejöttem a technikába, s lehet, hogy van benne némi hiba és nem olyan szép egyenletes, mint a gép hímzésnél, de büszke vagyok rá, mert magam készítettem :-) És nem kellett érte 5-6 ezer forintot kiadnom :-) Ha így folytatom, egész kis magyaros ruhatáram lesz belőle :-) 
Gyűjtöttem ötleteket a későbbiekre is. Komoly ajándék ötleteim lettek eseményekre. És nem csak hímzéssel, de üvegfestéssel kapcsolatban is. Üvegkancsó, pohár.... stb kalocsai mintával karácsonyra :-) Hüm?  Legalább saját készítés :-D 

 Na jó, holnap reggel betérek a papír-írószerbe indigóért, és a hétfői két koszorú elkészítése, a vázák és virágok rendbetétele után nekilátok a következő projektnek ^^ Majd jelentek róla. 

Szép estét kívánok!

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...