2013. február 4., hétfő

Újabb őrület kapott el... a miniruha!

Szép jó reggelt kívánok kedves barátaim! :-)

Úgy tűnik, hogy Holle anyó ismét megrázta a dunyháját az éjszak folyamán. Nem sok, csak 1- cm, de a szívem már szinte repesett, hogy végre eltűnik a nagy fehérség és várhatjuk a tavaszt...
 Minden esetre a virágboltban még kiélvezhetem a tavasz várást. Bedíszíthetek néhány Kankalint vagy Nárciszt. Köthetnék tavaszias csokrot Tulipánból és Fréziából... majd kiderül :-)





Tegnap annyira napsütötte hangulatban voltam (a viharos, jeges szél ellenére is!), hogy amikor Párommal bementünk az Invázió ruhaboltba, ahol nagy betűkkel hirdették, hogy "Akcio Total!!!", valahogy a leárazott miniruhákra tévedt a kezem a pulóverek és kardigánok helyett. Nem tudom mostanában mi ütött belém. A saját szemetekkel láthattátok, már háromszor is, hogy rákattantam a miniruhákra! Hogy miért fordultam ki magamból azt nem tudom pontosan. Minden esetre olyan, mintha a különböző miniruhák és magassarkú cipők magát a nőiességet, a magabiztosságot, a szexualitást, szóval mindent, amivel nekem gondom volt/van megtestesíti! Számomra roppant fura érzés volt már évek óta, hogy képtelen vagyok mindezt, vagyis önmagamat megélni. Ha én dögösen karok felöltözni, meg is teszem, a tükörbe nézve elégedett vagyok, akkor mégis miért uralkodik el rajtam a házból kilépve néhány méter után a bizalmatlanság és a zavar? Pedig édesanyám ennyi idősen teljesen természetesen meg tudta mindezt élni, és nem is tanított másra. Az akkori divatnak megfelelően nagyon is dögösen öltözött anélkül, hogy közönséges lett volna.Igazán figyelemreméltó dolog....

Szóval én is rákaptam erre a dologra, csak a magam módján. A ruhatáram három új darabbal gazdagodott. Egy nyakba akasztható bordó csipke és rugalmas anyag rafinált variációja, egy türkiz színű rugalmas fényes anyagú és egy púderszínű szintén rugalmas anyagból készült miniruhával. Majd töltök fel képeket. ^^



Mindezekhez van jó fülbevalóm és szeretnék beszerezni néhány virágos hajdíszt is, ami kicsit tompítja a ruha szabásának szexuális felhangját... Kíváncsi leszek a véleményetekre... 

Most egyenlőre búcsúzom. Majd még jelentkezem napközben ;-)

Szép napot kívánok Nektek!

Joyo

2 megjegyzés:

  1. Miniruha ügyben nem nyilatkozom, nem az én stílusom :)! De szépek amúgy! A virágos hajdíszek nagyon tetszenek, csak szerintem a fejemen bénák :)! Én inkább kitűzőnek hordom őket :)

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem voltam oda értük... vagy legalábbis nem mertem felvenni. Idén megpróbálkozom vele ^^

      A rózsákra pedig most nagyon rákattantam :-) Van árok, de hébe-hóba egy-egy veszek. Egyenlőre csak egy bordó tubarózsám van. De már néztem ki a Primus üzletben türkizt és pirosat is...

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...