2013. április 30., kedd

A híres női logika

Van néhány dolog, amit próbálok megmagyarázni magamnak. 

Ilyen például a nők viselkedése egymással szemben. Tudom, hogy a férfiak évezredek óta próbálkoznak ezzel, de az is egy érdekes dolog, hogy mi NŐk sem értjük egymást. Hát még magunkat!

Vasárnap végre felavattam a nagyapámtól kapott bézs színű horgolt nyári csizmát. Felvettem hozzá egy pink színű miniruhát, ami azért majdnem térdig ért, nem volt éppen kihívó darab. Még Párom sem nevezte annak, annyival konstatálta, hogy nagyon szép vagyok így. Délelőtt tizenegytől ebben a szerelésben flangáltam és intéztem a dolgaimat. Nos... az egy dolog, hogy a férfiak egy része megbámult. DE A NŐK IS! És nem túl barátságosan. Oké... a legtöbb nő, önbizalmának méretétől függően többféleképpen reagálhat;

Ad1; -Te jó ég! Biztosan hülyén nézek ki! Maradnom kellett volna a megszokott szürke öltözködésnél, akkor most nem néznének! ( Mikroszkopikus önbizalom!)

Ad2; - Na... ezek szerint jó választás volt ez a ruha. Ha már a nők is megnéznek :-)! (Egészséges önbizalom)

Ad3; - Mi a f***t lesel hülye p***a? Előbb te nézzél tükörbe. (Túltengő önbizalom) 

Én valahol az első kettő között lavíroztam, mert itt-ott a kanyarban elcsíptem a halk megjegyzéseket is. Inkább nem ismételném vissza, de azt hozzáfűzöm, hogy olyan nők ajkait hagyták el, akik magánjellegű dolgok miatt elhanyagolták magukat. Azért írom, hogy magán, mert semmi közöm hozzá, hogy miért néztek ki úgy, ahogyan. Az Ő dolguk. 

Végül valahol arra a következtetésre jutottam, hogy ilyen, amikor az ember lánya átkerül a másik oldalra. Mert sokszor bizony én is morgok féltékenységből azokra a nőkre/lányokra, akik kicsípték magukat és csinosak. Azt hiszem többet nem fogok. Nem jó érzés... bár egy ismerősömet idézve, akik napi szinte közszájon forog a nők körében, de jól kezeli: - "Joyo. A negatív reklám is reklám. Inkább száz irigyem legyen, mint egy, aki sajnál!"   

Legyen nagyon szép napotok!

Joyo ^^

3 megjegyzés:

  1. Ez csak azt mutatja, hogy még nem vagy rendben magaddal :)

    Nincsen nagyobb dicséret, mint a nők irigysége! :) Az ismerősödnek pedig igaza van :)
    (én bevallom, a 3. verzió alkalmazója vagyok mostanában, de azért nem tartom magam egoistának... :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, még nem vagyok tisztában magammal... még mindig dolgozom rajta ... talán egyszer sikerül :-)

      És miért alkalmazod a 3. verziót? ;-)

      Törlés
    2. Én sem egy divatlapból léptem ki, elismerem, de az igénytelenség és ízléstelenség nagyon jellemző a nőkre, és ez még ráadásul irigységgel is párosul, és amikor ilyen csúnyán néznek rám, az váltja ki ezt a reakciót belőlem :D :).
      De tény, ami tény, ha egy nő csúnyán néz rád, biztos lehetsz benne, hogy irtó jól nézel ki, ez a legnagyobb elismerés, én ilyenkor még kedvesen rá is mosolygok a csúnyán néző félre (és gondolatban kinyújtom rá a nyelvem) :D :D

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...