2013. április 6., szombat

Új szerelem! ^^

Sziasztok!

Az időjósok még mindig azzal kecsegtetnek, hogy jövő héttől jó idő köszönt ránk és visszajön a Tavasz. Úgy legyen! :-)

Viszont egy vallomással tartozom :-) Azt hiszem új kedvesem van. Bizony. Páromnak komoly ellenfele akadt. Új szerelmem Párom és az íráson kívül.... tatatatam.... a kézimunka ^^ Tervezés, varrás, hímzés, és most egy új dologgal ismerkedem, mégpedig a horgolással. Nem őrültem meg, egyszerűen ráébredtem, hogy ez a fajta tevékenység teljesen megnyugtat. Ami igencsak rám fér. Eléggé nyugtalan, kapkodó, hirtelen haragú természet vagyok, akinek összpontosítást kellene tanulnia. Próbálkoztam már nagyon sok mindennel. Főként sporttal, hogy ráadásképpen levezessem a felesleges energiáimat, amikből az ingerültség és kapkodás származhat. Több-kevesebb sikerrel. A box mellett kitartok, de a jógától egy ideje elpártoltam. Partner kellene hozzá.

De a kézimunkázástól nem tudok megszabadulni... mármint nem mintha akarnék :-) Egyre több az ötletem, tervem, kedvem,... még akkor is, ha nagymamám véleménye szerint, amit szokás szerint nem rejt véka alá, nem nekem való ez a dolog. Mármint... szerinte ehhez fiatal vagyok.Nem írom le, hogy szerint kik horgoljanak, kössenek és hímezzenek, mielőtt valaki magára venné. Én minden esetre ez a kijelentésen igyekszem túltenni magam, hiszen rengeteg pozitív visszajelzést kaptam az eddigi munkáimra :-) Ebből kell építkezni, nem abból az egyetlen negatívból! Ez látjátok... a pozitív életszemlélet felé  vezető egyik út :-)

Úgyhogy... a neten kutakodtam egy kicsit és a Youtube-on rengeteg hasznos videót találtam, és nem egy ezzel a témával foglalkozó blogot :-) Már csak kicsit be kell invesztálnom, mint anno a hímzésbe és hajrá!

Megmutatom miért kaptam kedvet hozzá:










De ezen kívül még nagyon sok minden foglalkoztat, s természetes, hogy nem egy babacipő meghorgolásával fogom kezdeni. Szépen az alapokról indulok. 

Cirnyó! ha esetleg volna néhány hasznos tanácsod, neked, mint nagy horgolónak, nagyon, de nagyon megköszönném :-) 

Szépen haladok a virágbolt egyedi kötényeivel is. Jobban mondva az elsővel...









Vélemény? :-)

Puszi és szép hétvégét kívánok Nektek!

Joyo ^^

2 megjegyzés:

  1. Kb. 8-10 évesen imádtam kötni, hímezni, horgolni! Most viszont untatna, illetve a helyes kifejezés: nem lenne hozzá türelmem :)! De Neked hajrá, majd csodálom a Te munkáid/türelmed ;)!

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sophie! Köszönöm szépen a biztatást :-) Igyekezni fogok. Igazság szerint... három évvel ezelőtt szerintem még nekem sem lett volna túl sok türelmem hozzá. Nem tudom mi történhetett :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...