2013. június 5., szerda

Kicsit már magamra találtam

Sziasztok!

Úgy tűnik, hogy a lelki egyensúlyomat kezdem visszanyerni. Ez nagyban köszönhető a Párom kedveskedéseinek és a hímzésnek. 
Nagy vonalakban kifejtettem Páromnak, hogy mitől rogyott meg az addig szépen működő harmónia bennem, és csak remélni tudom, hogy nem értett félre. 
Igaz, még azt is elmondtam, hogy egyetlen képet láttam, ami kimondottan az adott párosról szólt, de nem is ez billentett meg, hiszen semmiféle öröm vagy összetartozás nem sugárzik a képről. olyan, mintha nem is nás, sokkal inkább gyászmenetben ballagnának.

Na mindegy is. Nem is ez a lényeg. A kézimunka, mint mindig, most is nagyon jó hatással van rám. Befejeztem a felsőt, amit erika barátnőm kért tőlem, se ez az első alkotás, amibe a "márkát" belehímeztem. 
Íme, így néz ki :-)



   Jelenleg új projekten dolgozom. Ezt édesapám kérte tőlem. A téma kicsit másabb, bár ez is elég magyaros, sőt, sokkal inkább hazafiasnak mondható.


Egész szépen haladok vele. Apám már látta és elégedett vele :-) Ezen kívül kért egy fehér lenvászon inget is. Azon már matyó hímzés lesz. idővel azt is megmutatom. Egyenlőre ezzel szeretnék végezni. Elég aprólékot munka, de élvezem. A kezdetek óta nem éreztem késztetést arra, hogy dühömben a sarokba vágjam bármelyik készülő munkámat is. A kellő türelem kialakult bennem ;-) És ez volt kezdetben a foglalkozás célja.

Hamarosan itt a VW találkozó. Sajnos Erika barátnőm jelezte felém, hogy azon a hétvégén, amikor a program lenne, végig dolgozik. Még az is előfordulhat, hogy Páromnak is beindul a targonca vezetői képzés, így Ő csak délután 2-3-ra végez. Ez azt jelenti, hogy reggel egyedül kell, hogy felvigyem a Bogit. magam ellen beszélek, amikor azért imádkozom, hogy induljon be a tanfolyam. De mindez azt jelenti, hogy nagyobb eséllyel indul kinti munkának. Szorítok érte. Ebben a hónapban összeköltözünk. Igen, bizony, úgy néz ki, hogy végre egy háztartásban fogunk élni, mint mindig normális pár. együtt fenntartva, takarítva, sütve-főzve, javítgatva a környezetünket :-)

Amennyiben minden ilyen szép ütemben halad, talán hamarosan átalakulok egy időre esküvőszervező bloggá. Adná végre meg az ég :-) Igazából ez már csak Párom munkájától függ. Én dolgozom. Másként bele sem ugranék egy összeköltözésbe.

Legyen velünk az ég :-)

Szép napot kívánok!

Joyo ^^  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...