2013. október 6., vasárnap

Készül a karácsonyi kézmelegítő ;-)

Sziasztok!

Folytatom tovább a karácsonyi ajándékok készítését. Örülök, hogy egyet már letudtam :-) És szerintem nagyon szép lett, már csak abban reménykedem, hogy a kiszemelt emberkének is nagyon fog tetszeni :-)

És íme, itt készül a következő... egy pár kézmelegítő Erika barátnőmnek ;-) Azt hiszem kezdek ráérezni....








Már készül a párja :-) Mivel feljegyzeteltem az előző mintáit, hogy melyik karéj után mi következik, így elég gyorsan megy :-)

Ezek után lesz még egy kézmelegítő, egy fülmelegítő, édesanyámnak szintén kézmelegítő, de kíváncsi vagyok, hogy vajon el tudok-e készíteni egy rugalmas körsálat, amit akár fejre is lehet húzni, vagy le a vállakra, mint egy rövid poncsó... próba-szerencse :-)

Bevásároltam fonalakból, de egyenlőre érdekes módon csak a fehér-vaj-kék-piros-bordó intervallumban gondolkodom. Pedig láttam olyan gyönyörű színeket is. De alaposan át kell gondolnom, ugyanis Novembertől lesz némi rézszínű melírcsík vegyítve a hajamba, és ahhoz nem minden szín megy. Elvileg jó hozzá a gesztenye barna, a zöld több árnyalata, a bordó... de a többit nem tudom. Még oda kell próbálgatni :-)

Szerintetek? Mi illik még a gesztenyebarna-rézvörös kombinációjú hajhoz, ha az ember barna szemekkel és fehér bőrrel bír? :-)

Hamarosan jelentkezem ;-)

  Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...