2013. november 20., szerda

Készülnek az ajándékok :-)

Sziasztok!

Nos, ezúttal sem leszek annyira bőbeszédű :-) Csak jelzem, hogy hozzánk is megérkezett a Karácsony a virágboltokba, hamarosan ki is pakoljunk őket :-) Majd mutatok néhány képet...

Továbbá jól haladok a karácsonyi ajándékokkal, édesanyám hímzett felsője szépen alakul, Párom pólójának hátára már felrajzoltam indigóval a Fehér Sólymot, már csak édesapám ingére kell felvázolnom a mintákat.

Elkezdtem gyártani a bögremelegítőket is. Kettő már készen van. Már csak a neveket kell rá elkészítenem...
Kíváncsi leszek, hogy milyen hatás fognak kelteni.

Három bögremelegítős bögrét már kitettem próbaképpen a virágboltba. Aki követ FB-n is, az láthatta. 

Íme, kettő itt van belőle. Nagy küzdelmek árán feltöltöttem... tapasztalta más is, hogy rosszalkodik a Blogger? Hüm? Na mindegy, remélem hamarosan meggyógyul...
  


Addig is alkotok folyamatosan. ;-)

Puszi:

Joyo ^^

1 megjegyzés:

  1. Az a zöld de szép zöld :)! Pedig nem is szeretem a zöldet :)
    Nagyon ügyes vagy Joyo:)!
    Sophie

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...