2014. január 30., csütörtök

A teremtés àllandò

Sziasztok! Tudom, mostanàban kicsit csendes voltam; de két ès fél hete édesanyámat helyettesítem a kis viràgboltban. Most is telefonròl pròbàlkozom. Meglàtjuk miként szuperàl az ùj alkalmazàsom.
A bejegyzés címe elég beszédes... Igen folyamatossan teremtek. Àltalánosságban jòkat, bàr nekem is becsùszik egy-két negatív dolog..:-( Az egyik legfontosabb; a bőség àramlik az èletembe. Folyamatosan el vagyok làtva munkàval és ez a nyugalom ùjabb és ùjabb lehetőségeket vonz az életembe. Ràadàsul nem először veszem èszre, hogy ha nagy érzelmi töltettel gondolok valakire hosszabb ideig, aznap talàlkozom vele. Nos... Vasàrnap ès tegnap is sikerült. Az utòbbi az érdekesebb. Sikeresen döntèsre jutottam, hogy drasztikusabb vàltozàst szeretnék a külsőmben. Mert elegem van, hogy olyan személyre hasonlítok, akihez rossz élmények fűznek. Így arra jutottam, hogy vàltoztatok a hajszínemen. Karamell csíkok kerülnek bele.
Tegnap este láttam is az emlìtett személyt. A fura csak az volt, hogy a sajàt életterületem közelében, gyalog, és elég zaklatott állapotban. Nem is ezen akadtam fenn. Hanem azon, hogy a Sors kedves mòdon megmutatta, hogy felesleges bàrmin is tùràztatni magam. Ez a nő csak szélesebb lesz.
Az időpontom lefoglalom a fodrászomnàl. Èn ÉN vagyok... :-)

Puszi:
Joyo  ^^

2 megjegyzés:

  1. A mobil alkalmazás nekem is van, szoktam onnan pöntyörögni, de eléggé sokáig tart egy-egy bejegyzést megírni, mert én is eléggé bőbeszédű vagyok.
    Pont jókor jött a bejegyzésed a teremtésről, köszi :)

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...