2014. április 7., hétfő

Folytatódnak a pozitív változások :-)

Sziasztok!

Remélem mindannyian jól érzitek magatokat és kihasználjátok a Tavasz adta jó időt ;-)

Nálunk komoly változások vannak kialakulóban, természetesen pozitív irányba, de ameddig be nem következik teljesen, addig sokat nem akarok írni róla. Párommal megtettük a második nagy lépést, ami a jövőnk megalkotásához szükséges. A következő hónap elejétől életbe lép :-) Akkor majd többet írok róla...

A másik, hogy a mozgás újra az életem szerves részévé vált. Elvonási tüneteim vannak, ha nem mozgok valamilyen formában :-) Van hasazás, OTO Chili, kerékpár, boksz, kardió edzések... stb. Csak az a furcsa, hogy ahelyett, hogy fogytam volna, jelenleg 68.6 kg vagyok, ami számomra furcsa. Igaz, hogy egy hét alatt is közel 3 centiméter ment le a csípőmből, tehát inkább a centinek kellene hinnem, mint a csalfa mérlegnek. Minden esetre jól érzem magam a bőrömben. Sokkal energikusabb vagyok :-)

Így tovább. Cél a szép formák és a kockahas Görögországra :-)

Puszi:

Joyo ^^  

2 megjegyzés:

  1. Mert nem a kilókat kell hinni, ilyenkor átrendeződik a test :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Cirnyó. Én is valami hasonlóban reménykedtem, mert az étkezési szokásaim nem változtak :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...