2014. április 13., vasárnap

Szekrény ürítés

úgy néz i, hogy szépen halad minden a maga medrében :-)

A mai napon végre elmentem szoláriumba, átestem a tűzkeresztségen, ugyanis minden egyes alkalommal egy nagyobb kihagyás után (utoljára 2008-ban szoliztam!) mindig begazolok. A bezártság és a tudat, hogy nem célszerű kinyitnom a szemeimet, nos... frusztráló tud lenni :-) De legyőztem magam, és laza öt és fél perccel indítottam.

Előtte edzetem egy kicsit. Főként hasra gyúrok, korábban már írtam, és láthatóan jól haladok :-)


Ezen kívül, mivel a költözés a nyakunkon van, elkezdtem szelektálni a ruhatáramat. Mivel ez az újrakezdést is szimbolizálja, nem akarom a múltam, főként, amit igazából nem is hordok, vagy legalább 2-3 éve nem volt rajtam, átvinni magammal az új helyre. Botorság volna, ha így tennék. Ad1; több pakolni valóm lenne. Ad2; ott is csak kifolyna a szekrényből. Így most legalább szép rend van. Két és fél hét múlva elköltözünk. Addig fent tudom tartani ezt az állapotot. Jobban át is látom. Ráadásul így lett hely az új ruhák számára is ;-)

 És ez csak a felső kétpolcos szekrény tartalma volt. Hátra van még a kétajtós, akasztós szekrényem is. Tömve/zsúfolva ruhákkal, amikből szerintem a negyedét biztosan nem hordanám újra, így megy a karitászba.

Ennyi ruhát szelektáltam ki. Szerintem ez legalább évente egyszer minden nővel előfordul ;-)

 Izgatott vagyok a költözés miatt. Nagyon. Tudom, hogy lesznek hullámvölgyek és hullámhegyek, de csak így válhatunk felnőtté és felszabadulttá, ha ketten vagyunk :-)  

Na jó, most megyek és rendbe teszem magam. Hajmosás, pedikűr... erről szól a vasárnapi pihenés a számomra ;-)

Joyo ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...