2014. szeptember 11., csütörtök

Ötletelés...

Sziasztok!

Hosszú hallgatás óta ismét itt vagyok. Vagy hiányoztam, vagy nem ;)

Azt hiszem ez a sűrű hallgatás most állandósul, ugyanis megkezdődtek nálunk a mi mindenszenteki munkálatok. Igen, tudom, hogy kb másfél hónap van még addig, de a virágos szakmában, főképpen, ha a koszorún lévő munkálatok nagy részét mi magunk végezzük, ezek az ügyködések bizony kitartanak kb Október közepéig, amikor is maga az árusítás kezdődik.  Ráadásul szerencsére, vagy sem, nem tudom eldönteni, de még mindig van mellék munkámra megrendelés. Így napközben a virágboltban dolgozom, hazaérek, valamit még szöszölök otthon, hogy ne egyen meg a kosz, utána pedig kezdődik a "második műszak" a kézimunkával. Most éppen a rózsavarrás van soron.

Így elég kevés időm marad arra, hogy plusz dolgokkal is foglalatoskodjam. Hónapok óta nem jutottam érdemben a könyvemhez. Egyikhez sem. Lehet, hogy ez már a jövő év januárjának zenéje? Pffff.... le e belőle valaha valami, Néha én is kételkedem. Már nagyon régen nem mondhattam el magamról, hogy igen, befejeztem egy újabb könyvet. És Isten rá a tanúm, hogy nem léhaságból!Pedig jó volna Karácsonyra befejezni azt a misztikus könyvet, aminek öt  fejezetét már megosztottam veletek. 

Ezen kívül Karácsonyra más terveim is vannak. Azok a bizonyos horgolt, hímzéssel díszített babatopánok. Akár ajándéknak, akár a fára díszítő elemnek. Neveket hímeznék rá :) Ezen kívül újra gondoltam a pulcsis bögréket. Mutatok néhány képet. Kíváncsi vagyok mi a véleményetek, melyiknek volna nagyobb sikere Karácsony környékén, mint ajándék...




Kommentben várom a véleményeket. Kicsit szeretném feldobni az árukészletet, és új köntösbe burkolni a horgolt karácsonyfadísz hagyományait a kis cipők képében. Természetesen más színekben. 

Legyen nagyon szép napotok!

Joyo ^^

2 megjegyzés:

  1. A bögre pulcsi nagyon LOL, én rendelnék :)!

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Milyen színben, milyen színű bögrén. Megbeszélhetjük ;)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...