2015. május 4., hétfő

VÉGRE!

Végre készen vannak!!!!! :-)

Szebbek lettek, mint gondoltam volna! Nagyon hálás vagyok az ötvös mesternek értük :) Ha ott lett volna, biztosan megölelem! Írni szeretnék majd neki egy köszönő e-mailt. És Szeptemberben, ha már megvannak a képek, elküldeni neki, hogy lássa a munkáját "élesben'" is :-)

A felesége is, aki kiadta őket, örvendezett, hogy ilyet még nem készítettek. Dolgoztak már székely-magyar rovásbetűkkel, de ilyen stílusban még sosem. Mikor elkészült, Ő is többször megcsodálta és örvendezett nekik! Mikor megpillantottam őket, úgy ugrándoztam, akár egy kisgyerek, amikor megkapja a vágyott ajándékot! Alig várom, hogy Párom is meglássa és felpróbálja :-)

Míg várakoztam felhívtak a ruhaüzletből, hogy megérkezett Párom bocskai öltönye is. Úgyhogy Szombaton beküldöm érte :-) Azt már nem tudom egyedül haza cipelni...

Tehát.... minden halad szépen a maga útján. Már csak négy hónap....

Puszi:

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...