2015. december 12., szombat

Életmódváltás folyamatban :)

Sziasztok!

Ismét itt vagyok. Bár olyan sokat most sincsen energiám írni. Hála az égnek folyamatosan van munka, így  cseppet sem unatkozom. Holnap Ezüst Vasárnap, így holnap is kinyitok, bár csupán délig :) De élvezem, mert alkotok.

Ami az életmódváltást illeti....szépen haladok, bár néha van kilengésem, de semmi komoly. Minden nap edzek, hamarosan fokozni fogom a gyakorlatokat, mert beiktatom a szobakerékpárt és a Leg Magic-et is. Egyenlőre a centizésen látom a változást, a kilók eléggé csalókák. 

Készítünk kontroll képeket is. Annyira még nem látványos, de azért alakul...


A felső képek a frissebbek. Ha máson nem is látszik nagyon változás, talán a hasam kezd formálódni, és az arckifejezésemen is látszik, hogy elégedettebb vagyok és jobban érzem magam a bőrömben. Azt hiszem ez az egyik legfontosabb változás. Gyakorlatilag derékból, csípőből és fenékből közel két centiméter már lement a kezdőméréshez képest. Súlyomból pedig három hét alatt közel két kilogrammot vesztettem. Élvezem, mert az életmódom is változik. A hozzáállásom, a világszemléletem. Összeszedettebb vagyok, előre meg kell terveznem, hogy mi lesz a másnapi menüm. Képes vagyok visszafogni magam és két étkezés között inkább folyadékot fogyasztok. Nem nassolok állandóan. Reggelire gyümölcsöt  eszem, délben salátát vagy párolt zöldséget. Este fehérjét. Húst vagy halat, esetleg tojást vagy gombát :) Hétvégente van némi kilengésem, mert jutalmazni is kell a lelket. Később már erre sem lesz annyi szükség, mert hozzá szokik a szervezetem a tisztább életmódhoz. Meglátjuk az Újév közeledtével meddig jutok. Utána pedig célkitűzés Május :)

Puszi

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...